Wydarzenia
Produkty firmy Jantoń biorą udział w konkursie Polskiej Rady Winiarstwa Produkty firmy Jantoń biorą udział w konkursie Polskiej Rady Winiarstwa Produkty firmy Jantoń, Cydr Dobroński, Aronica Semi Dry, Zbójeckie Grzane oraz Kadarka Prestige, biorą udział w konkursie Polskiej Rady Winiarstwa - Walczą o Złoty Medal!

Głosowanie na produkty jest w Waszych rękach drodzy Internauci - pyszne trunki zdobędą prestiżowe wyróżnienia a Wy możecie wygrać cenne nagrody.

Nowy wygląd - lepsza jakość Nowy wygląd - lepsza jakość

Celebro zostało stworzone, żeby towarzyszyć posiłkom, podkreślać charakter potraw i umilać chwile spędzane w gronie bliskich. Z myślą o naszych klientach przeprowadziliśmy lifting, który poprawił zarówno wygląd jak i jakość już dobrze znanego wina Celebro.

                                                                                                                                                                                                   Nowa szata graficzna jest bardziej czytelna i przyjazna. Konsument bez problemu dopasuje wino do potrawy,dzięki ikonom znajdującym się na etykiecie. Celebro również dostarczy nowych doznań smakowych. Do czterech zakątków świata zaprasza Celebro Italy Cabernet Sauvignon  oddające charakter słonecznych winnic Włoch, Celebro Argentina Cabernet Sauvignon-Merlot w zmysłowym klimacie Argentyny, Celebro Spain Sauvignon Blanc  o niesamowitym charakterze winnic zatopionych w gorącym słońcu Hiszpanii oraz Celebro France Chardonnay pełne cytrusowych aromatów.




Złoty Medal PRW dla Celebro Argentyna! Złoty Medal PRW dla Celebro Argentyna!

Druga edycja konkursu „Złoty Medal PRW - wybór konsumentów” zakończona. W kategorii Food&Wine Złoty Medal otrzymało Celebro Argentyna! Serdeczne podziękowania dla naszych wiernych konsumentów! Jest to niezwykły zaszczyt i potwierdzenie,że to właśnie Celebro jest najchętniej wybieranym winem do posiłków. Dziękujemy!


Zagłosuj na Celebro Argentyna! Zagłosuj na Celebro Argentyna!

Zbuduj swoją własną piwniczkę!

Biorąc udział w konkursie Krajowej Rady Winiarstwa, możesz wygrać zestaw 36 butelek win.

Zapraszamy do głosowania na Celebro Argentyna w kategorii food&wine!

Wejdź i weź udział: http://prw.sitspoz.pl/zloty-medal-prw-2014/

Utwórz kreatywne hasło promujące Krajową Radę Winiarstwa.

Oddaj głos na swojego faworyt w każdej z czterech kategorii.

Konkurs trwa do 23.05.2014r.

Rozwiń


Zwiń
Blogerzy gotują z Celebro! Blogerzy gotują z Celebro!

Wystartował pyszny konkurs dla blogerów na http://www.facebook.com/KlubCelebro!

Do wygrania atrakcyjne nagrody niezbędne w kuchni.

Zapraszamy do udziału, a zasady są bardzo proste.

Należy zamieścić przepis na danie w jednej z trzech kategorii: przystawka, danie główne, deser. Przepis musi być opatrzony zdjęciem (obrazującym potrawę oraz butelkę Celebro w tle) oraz opublikowany na Waszym blogu.

Czekamy z niecierpliwością na pomysłowe przepisy. Niech Celebro Was zainspiruje!

Celebro sponsorem pierwszego w Polsce Międzynarodowego Konkursu Tradycyjnego Powożenia Celebro sponsorem pierwszego w Polsce Międzynarodowego Konkursu Tradycyjnego Powożenia

Marka Celebro była Sponsorem, rozgrywanego po raz pierwszy w Polsce, Międzynarodowego Konkursu Tradycyjnego Powożenia im. Księżnej Daisy von Pless. Ta wyjątkowa impreza odbyła się w Zamku Książ, który jest idealnym tłem dla prezentacji zabytkowych powozów i ich konnych zaprzęgów.W konkursie wzięło udział 16 drużyn z Polski, Niemiec, Austrii, Szwajcarii, Francji i Finlandii.
W Konkursie Sędziowie oceniali powozy, biorąc pod uwagę ich stan techniczny, zgodność detali z prawidłami tworzenia powozów w danym okresie historycznym. Nie bez znaczenia były też dodatkowe walory prezentacji, czyli m.in. stroje z epoki.
Najbardziej widowiskową konkurencją był "kieliszek". Powożący miał chwycić bat i lejce w lewą rękę, wziąć kieliszek ze stojaka w prawą rękę, opróżnić go, dojechać do kolejnego stojaka i odstawić kieliszek. Wszystko powinno odbyć się bez przekładania lejc lub bata i bez użycia hamulca. Oczywiście w kieliszku znajdowało się wino Celebro.
Wszystkim Zwycięzcom tego wyjątkowego widowiska serdecznie gratulujemy  

 

  


Rozwiń
Wino + Książka kucharska PROMOCJA! Wino + Książka kucharska PROMOCJA!

Jeślii chcielibyście jednocześnie skosztować wina Celebro i znaleźć ciekawe inspiracje kulinarne, szukajcie w sklepach widoku, jak na zdjęciu obok. Zakup takiej butelki oznacza, że oprócz wina, staliście się właścicielami książki kucharskiej, pełnej oryginalnych przepisów i ciekawostek winno-kulinarnych. W książce nie zabraknie również autorskich przepisów Paolo Cozzy, nie tylko z kuchni włoskiej.
Szukajcie w sklepach, promocja do wyczerpania zapasów.



 

Piękna kobieta i dobre wino - duet idealny Piękna kobieta i dobre wino - duet idealny


Kobieta i wino mają wiele wspólnego, dlatego tworzą tak dobrany duet. Związek Miss Polonia Województwa Łódzkiego i wina Celebro trwa nieprzerwanie. Piękna laureatka tegorocznych wyborów Miss Polonia oprócz korony otrzymała roczny zapas wina Celebro, czy może być piękniejsza perspektywa...?

 

fot. Kinga Wasilewska / Agencja Igo-Art


Rozwiń



Zwiń
CELEBRO PERŁĄ RYNKU FMCG CELEBRO PERŁĄ RYNKU FMCG

Z radością informujemy, że Celebro otrzymało prestiżowy tytuł Perła Rynku FMCG!!!
Perła Rynku to największy konkurs branży FMCG w Polsce. Jest corocznie organizowany przez miesięcznik "Wiadomości Handlowe", jeden z największych tytułów prasy handlowej. Nagroda ma wyjątkowe znaczenie bo jest przyznawana przez właścicieli i pracowników sklepów.

Kulinarne święto na rynku łódzkiej Manufaktury Kulinarne święto na rynku łódzkiej Manufaktury 8 czerwca na rynku Manufaktury, pod hasłem "Kulinarnie Zakręceni"  odbyła się impreza towarzysząca Festiwalowi Dobrego Smaku. Tegorocznej edycji przyświecała marka Celebro, której hasło WINO DO POSIŁKU doskonale skomponowało się z ideą Festiwalu. W specjalnym namiocie Celebro odbyła się prawdziwa kulinarna podróż przez kuchnie z czterech krajów - hiszpańską, włoską, francuską i argentyńską. Licznie zebrani goście mogli spróbowac oryginalnych potraw przygotowanych przez blogerów kulinarnych. Nie zabrakło również Ambasadora marki Celebro - Paolo Cozzy, który dał prawdziwy pokaz gotowania włoskich potraw. Było naprawdę SMACZNIE!!!

Rozwiń
Udany debiut Celebro Horse Team! Udany debiut Celebro Horse Team! Z przyjemnością informujemy, że nasz zespół Celebro Horse Team zadebiutował, na pierwszych w tym sezonie, zawodach w powożeniu. Miało to miejsce w Bogusławicach 11-12 maja.
W swojej klasie zajął pierwsze miejsce!
Końmi Wezyr i Kołysanka powoził medalista Mistrzostw Polslki, v-ce Mistrz Świata w tej dyscyplinie sportu, Ireneusz Kozłowski.
Kolejny start Celebro Horse Team odbędzie się na początku lipca, również w Bogusławicach.
Rozwiń
Zagłosuj na Celebro! Zagłosuj na Celebro!

Miło nam poinformować, że marka Celebro bierze udział w konkursie organizowanym przez Polską Radę Winiarstwa. Celem konkursu jest wyłonienie produktów, które zostaną uhonorowane znakiem „Złotego Medalu PRW – wybór konsumentów”. 
                                                      Wejdź i zagłosuj http://prw.sitspoz.pl/konkurs-prw/ 

Nasza książka kucharska Nasza książka kucharska Z pewnym nakładem sił i "with a little help from our friend" wydaliśmy całkiem grubą książkę kucharską. Znajdziecie w niej całe mnóstwo nieskomplikowanych przepisów, dobrze komponujących się z winem Celebro. Książka podzielona jest na cztery rozdziały z potrawami dopasowanymi do smaku wybranego wina. Staraliśmy się, aby w każdym z nich znalazły się przysmaki, typowe dla regionu w którym produkowane jest wino hiszpańskie, francuskie, włoskie i najmodniejsze obecnie - argentyńskie. Wielki wkład w powstanie książki miał ambasador naszej marki Paolo Cozza oraz fani - członkowie facebookowego Klubu Celebro. Dziękujemy!
Książkę - na razie - można łatwo zdobyć. Wystarczy kupić butelkę Celebro w dowolnym sklepie, a książkę kucharską dostaniecie gratis! Zatem zapraszamy na zakupy, korzystajcie z okazji, bo naklad rozchodzi sie jak przysłowiowe "ciepłe bułeczki".

Celebro sprawdza się w grze! Celebro sprawdza się w grze! Celebro jest sponsorem PTK Pabianice - Pabianickiego Towarzystwa Koszykówki w Pabianicach. Klub prowadzi działalność sportową, zajmuje się organizowaniem i propagowaniem koszykówki. Więcej na http://www.ptk.pabianice.com.pl/

Rozwiń
Najlepszy Produkt 2013 Najlepszy Produkt 2013 Z radością informujemy, że nasz produkt Celebro, otrzymał srebrny medal w kategorii Wino w konkursie "Najlepszy Produkt 2013 - Wybór Konsumentów".

"Najlepszy Produkt 2013" to ogólnopolskie badanie konsumenckie, organizowane przez największy tytuł branżowy Wiadomości Handlowe. Jego celem jest wyłonienie najlepszych nowych produktów spożywczych, chemicznych i kosmetycznych wprowadzonych na rynek w okresie od 30 września 2011 do 1 września 2012 roku. Badanie realizowane jest na reprezentatywnej próbie 1100
respondentów.  Do udziału w badaniu wybierane są tylko osoby decyzyjne lub istotnie współdecydujące o zakupach dla swojego gospodarstwa domowego oraz regularnie korzystające z konkretnych, objętych badaniem kategorii produktowych. Badania realizuje Instytut GfK Polonia.
Celebro na wysokich obcasach Celebro na wysokich obcasach

14 listopada 2012, w Warszawie w Pałacu Zamoyskich odbył się pokaz mody dedykowany klientom segmentu VIP oraz przedstawicielom mediów, którego sponsorem było Celebro. Organizatorem eventu było StudioMody Teresa Kopias. Dzięki umiejętnie przemyślanej i konsekwentnie realizowanej strategii, firma zdobyła znaczącą pozycję na rynku ekskluzywnej odzieży damskiej. Obecnie jest marką powszechnie rozpoznawaną i cenioną. Kooperuje z wiodącymi na Świecie dostawcami tkanin i dodatków.

Domeną firmy są eleganckie, wyszukane, pełne uroku i wdzięku kreacje wizytowe i wieczorowe. Linię wieczorowo-wizytową projektantka umiejętnie uzupełnia linią wytwornej klasyki, tak by Klientki mogły ją godnie prezentować także w sytuacjach codziennych.

Odzież sygnowaną marką Teresa Kopias można znaleźć w wielu prestiżowych salonach na terenie całego kraju, a także za granicą. Do grona wiernych klientek należy wiele kobiet świata biznesu, mediów oraz polityki. Najnowsze kreacje prezentowały m.in. Agata Młynarska, Dorota Gardias i Anna Samusionek.

 


Rozwiń
BEAUJOLAIS BEAUJOLAIS

BEAUJOLAIS jest prawdopodobnie najbardziej znanym ze wszystkich francuskich win. Co roku w trzeci czwartek listopada jego nadejście świętowane jest na całym świecie. Co niegdyś było jedynie lokalną tradycją – teraz stało się ogólnoświatowym kultem. Wino w całości powstaje ze szczepu GAMAY. Pełna nazwa tej czerwonej odmiany brzmi gamay noir à jus blanc, czerwony gamay o białym soku. Region Beaujolais ciągnie się przez 55 km., od położonych na granitowych skałach wzgórz tuż na południe od Mâcon, południowego krańca Burgundii, aż po płaski teren położony na północny-zachód od Lyonu.

Ogromny sukces Beaujolais to nie skutek jego doskonałego smaku czy aromatu, ale raczej efekt wspaniałego marketingu i niecierpliwości Francuzów, którzy jak najszybciej chcą posmakować nowego wina. Beaujolais jest gotowe do spożycia już w 6 tygodni po winobraniu. Wino jest lekkie, owocowe, wesołe, i jak każde młode wino – natychmiast uderza do głowy.

W dzień Beaujolais świętowali również nasi Pracownicy, których wino wprowadziło w wyjątkowy, radosny nastrój.

 


Rozwiń
W sypialni... W sypialni... Ci którzy obserwują ekspansję marki Celebro, na pewno zauważyli, że bez trudu podbiła wykwintne kuchnie i ekskluzywne salony. Ale co tam salony! To za mało. Co powiecie na sypialnię? Wiadomo, że to trudny teren. Każda kampania powinna być pieczołowicie przygotowana. Dlatego Zarząd, kierując się potrzebą zdobycia gruntownej wiedzy na temat tego nowego rynku postanowił skorzystać z wiedzy i doświadczenia celebrytów świata filmu. Nikogo nie powinno zatem dziwić, że marka Celebro, w charakterze Sponsora, towarzyszyła premierze filmu Tomasza Wasilewskiego „W sypialni”. Z tego co się mówi w kuluarach wnioskujemy, że było warto...Teraz czas na wdrożenia!

Rozwiń



Zwiń
Dobry rok Dobry rok Odkorkuj wyobraźnię i wyobraź sobie, ile zajmuje zapas wina na cały rok! A potem pomyśl, jaki piękny to może być rok. Ale tak już jest w życiu, że piękno lgnie do piękna. Laureatką tej niecodziennej nagrody, ufundowanej przez firmę Jantoń S.A. jest Miss Polonia Województwa Łódzkiego. Przed nami zatem dobry rok.

Rozwiń
Branża winiarska i jej wyzwania Branża winiarska i jej wyzwania
Marka Celebro towarzyszyła konferencji zorganizowanej w dniu 21 września br. przez Krajową Radę Winiarstwa pt.  „Branża winiarska i jej wyzwania”. Uczestnikami konferencji byli Przedstawiciele najbardziej liczących się w kraju firm winiarskich, urzędów państwowych a także liczne grono dziennikarzy. Jednym z głównych tematów poruszonych na konferencji były zmieniające się trendy rynkowe i konsumenckie oraz sposoby dostosowania do nich oferty rynkowej i produkcji. Zgromadzeni zgodnie stwierdzili, że:
"Wino, jest najbardziej aspiracyjną i najbardziej "pozytywną" kategorią alkoholową, prezentuje najwyższą z głównych kategorii alkoholowych dynamikę wzrostu i jest rynkiem o największym potencjale".

Rozwiń



Zwiń
Spot telewizyjny Spot telewizyjny Spot Celebro jest już emitowany w stacjach telewizyjnych: TVP1, TVP2, TVN, Polsat oraz w stacjach niszowych. Emitujemy dwa formaty czasowe 30 sek i 15 sek. Będziecie mogli go oglądać do 14.10.2012 r. Pokazujemy w nim, że "homing" w dobrym towarzystwie jest dużo lepszy niż "clubbing". Duszą towarzystwa jest oczywiście Paolo. To dzięki niemu publikujemy na naszych stronach wyśmienite włoskie przepisy. Jeśli jeszcze ich nie próbowaliście, to zapraszamy do skorzystania. Koniecznie przyślijcie zdjęcia przygotowanych przez siebie potraw. I odwiedźcie nas w Łodzi. Zapraszamy na Festiwal Dobrego Smaku, któremu dobrego smaku dodaje Celebro.
Łódź, Rynek Manufaktury 8.06.2013. Do zobaczenia!  

                                                                                                                                       Spot poniżej                       

Rozwiń


Zwiń
Wielkie odliczanie Wielkie odliczanie Rozpoczęło się wielkie odliczanie do kampanii telewizyjnej, zapraszającej na Festiwal Dobrego Smaku w Łodzi. Sponsorem strategicznym imprezy jest marka Celebro. Kampania rusza już wkrótce, 15 września we wszystkich wiodących stacjach telewizyjnych.

Wiadomo, jak to jest przed wielką premierą: wielkie nerwy. Aby zatem skrócić sobie oczekiwanie i ocenić reakcję milionów telewidzów, postanowiliśmy sprawdzić, jak film podoba się najbliższej nam grupie osób, związanych z Celebro. I co? Oklaski, oklaski, oklaski!

Zapraszamy do obejrzenia fotoreportażu oraz SPOTU TELEWIZYJNEGO

Rozwiń
Miss Polonia 2012 Miss Polonia 2012 Tak zwykle bywa, że gdzie jest dobre wino, tam są piękne dziewczyny. Nie inaczej było i tym razem podczas finału Miss Polonia Województwa Łódzkiego 2012 r., sponsorowanego przez markę Celebro. Smakowaliśmy młode piękno, starając się dopasować smak wina do charakteru laureatek.
Wierzcie mi, dyskusje trwały do białego rana.

Rozwiń



Zwiń
Na planie Na planie Już wiemy! Sam Paolo potwierdził, że wszystko co mówią o Włochach jest prawdą! My mogliśmy poznać tylko małą cząstkę tej prawdy, związaną z kulinarnym kunsztem Paolo Cozza. Zobaczcie zresztą sami z jakim sercem można gotować i jak szybko rodzi się więź między aktorami, gdy każdy kęs potrawy smakowany jest wraz z łykiem dobrego wina.

Rozwiń



Zwiń
Ta strona używa plików cookie. Niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Dowiedz się więcej. Przeczytaj czym sa pliki cookie i do czego wykorzystujemy je na stronie www.celebro.com.pl Zgadzam się. Nie pokazuj więcej tego komunikatu.